5671054
Hola
Primer vulia aclara que el titul es per saber que soc jo.
Soc una noia de 13 anys vaig a 2n ESO i em sento molt molt malament desde que va comançar l'institut no per els estudis ni ree dallo em van be pero si amb als meus companys avera ami ma tocat anar a una classe on no hiha ninguna amiga meva (estan a altres classes i altres centres) i el hora del pati estic amb la meva millor amiga i a vagades amb altres amigues, pro a classe tinc amigues pro cadascuna te algu amb qui anar osigui es com si cadascu tingues una parella saps i dons yo nurmalment quan fem treballs i tal vaig amb una nena (que hiha es amiga meva pro nose...) pro per exemple ningu vol anar amb mi de parella ni a ningun treball i a la classe de optativa donc vaig amb dos nenes i elles van a juntes i ami am deixen sola i en sento molt malament. Mai abans (el cole) he estat sola MAI tenia moltissimes amigues grans i petites pro aqui crec que no li callc be a ningu i crec que es perque yo soc una noia molt neta i que li agradan les coses pulides i ordanades i ser educada i tal i no magrada que estiguin cridan per el carrer i que magafin les coses perque sempre ma les trenquen (una altre debilitat que tinc es que deixo tot a tuthom) i aixo es una part del problema.
sisplau necassitu la teva ajuda. hauriau de fer un article per el rebig i aquestes coses.
perdo per aburrirta ho sento molt esque ma surtit tot i...
pedo i moltes gracias.
InterPersonal

Hola Sonia. Sóc l'Assumpta,psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis una mica preocupada pel tema de canvi de classe però tot just estem a principis de curs i estic segura que mica en mica aniràs trobant el teu lloc i faràs amigues amb qui compartir moments a dintre i fora de classe. Mira, tu mateixa dius que ja has començat a fer-te amiga d'una nena amb qui fas treballs. Confia en tu mateixa, no deixis de ser tal com ets. De vegades pensem que no caiem bé a la gent per això o allò i al cap d'un temps veiem que ens havíem muntat una película nosaltres mateixos i que a la resta de gent ja els agrada tal com som (no sempre podem agradar a tothom ni ser amigues de tothom, està clar...). En quan a lo deixar tot a tothom, tu mateixa ho dius, potser has de ser més selectiva, i triar les persones que realment s'ho mereixen,no?
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat