Ajuda Sisplau Es UrgenT..
Hola, bueno prmier, vull dir que escric el tutul amb les majuscules aquestes per diferenciar la resta de consultes amb la meva, segon... Tinc un problema, hi ha un noi que crec que m'agrada no ho se, avans es suponia que jo li agradava pero era una trola (fa un any d'aixo) llavors, ara diu que li agrado molt i no se que merdes i a mi com m'agrada ell (crec) pues em cunfonc i no se que fer, ah, i dins d'aquet tema, ell es l'ex d'una amiga meva a ña queli vaig dir que no faria res amb ell... Bueno, que puc fer amb els dos temes aquets?
Moltes gracies, devritat<3
InterPersonal

Hola fff. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, en primer lloc, saber si a tu realment t'agrada ell...T'agrada la seva manera de ser? t'agrada les coses que diu? t'agraden les coses que fa? Què t'agrada d'ell? O simplement t'agrada que li agradis? A partir d'aquí, decideix què fer amb ell i la teva amiga. Tingues en compte la possibitat que ella s'enfadi una mica o molt (no sé, tu la coneixes més) quan li diguis. Però també t'he de dir que si tu creus que t'agrada i el vols conèixer més hi tens tot el teu dret. Posa a la balança aquestes dues coses, però partint més del què tu sents que del què puguin dir els altres, d'acord? Ah, i pren-te un temps, no prenguis la decisió de forma precipitada.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.consultajove.cat