DESTROSSADA! URGENT!
Hola, fa dos dies us vain fee una consulta de si el meu ex que fa una setmana que hem tallat s'oblidaria de mi facilment o be podria ser que em trobes a faltar al cap d'un temps i volgues intentar alguna cosa amb mi. (portavem casi 3 anys) Ahir vaig parlar amb ell, fa nomes 7 dies que ho vam deixar i quan ho vam deixar va ser per que jo el vaig mentir(un error molt gran) i ell encara m'estimava com sempre, doncs ahir em va dir que ja s'havia oblidat de mi que no li agradava, i que ja no voldria tenir res mes amb mi mai mes, que ja no sentia res i a mi això em va destrossar. Com pot ser que amb una setmana hagi oblidat els sentiments de casi 3 anys? Es veritat o ho diu perque m'oblidi jo tambe o per fer-se el dur? Podria trobar-me a faltar encara que ara digui tot això? Jo vaig fent la meva vida però tot i el que m'ha dit tinc l'esperança de que vulgui tornar amb mi amb el temps com va fer l'altra vegada pero faig be de pensar-ho? Diu que no vol que siguem amics.. Que puc fer per recuperar-lo? O ja no puc fer res? Contesteu tot sisplau!
InterPersonal

Bon dia Georgina,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis tan trista i preocupada amb això que ens expliques. A moltes preguntes que planteges no et puc donar resposta, jo que no et se dir que passarà en un temps, i que és el que realment pensa aquest noi. L'únic que et puc dir és que un error el cometem tots, que dels errors s'aprèn, que és normal que estigui enfadat i disgustat, però ara com ara l'únic que pots fer (i que segurament ja has fet) és demanar-li perdó, que sàpiga que et penedeixes del que vas fer, deixar-li temps per pair-ho, i a partir d'aquí, ja no pots fer més.
Si ell ha decidit que de moment no vol tenir res amb tu, has de respectar la seva decisió. No és fàcil, però hauràs de fer-ho. Parla amb les teves amigues i que et facin suport en aquests moments tan complicats. Tu no et castiguis més, fes la teva vida i intenta posar-t'ho fàcil per patir el mínim.
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat