Problema
He entrar aquí perque necessito que m'ajudis...No estic be amb mi mateixa, peso 50 i medeixo 1'55, em sento gorda, si, gorda, amb defectes...T'agrairia que em diguessis algun tipus de dieta sisplau. Els hi he comentat tot als meus pares i ells em diuen que em portaran al metge perque m'en dongui conta de que estic be, pero es que no m'hi sento...Estic forta, em fa vergonya anar a l'institut i tot...
Sara Bujalance

Hola mariablanch4! Pel que em dius no necessites una dieta pequè el teu pes ja està molt bé. El que realment necessites per sentir-te bé és millorar la forma en com et mires tu a tu mateixa. És a dir, si el teu pes està bé, el problema no està en el teu cos, sinó que és un problema de percepció sobre tu mateixa. Per aconseguir trobar-te bé valorat positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu, pots demanar ajuda a amics i familiars), acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te com tothom, rodejat de gent que et faci sentir bé, fes coses que t'agradin i creu-te que tens dret a ser feliç i estimada sigui com sigui el teu físic. Parlar amb els amics i amb adults de confiança, com els pares, també t'anirà bé. Molts petons!!