Pes
Hola! Tinc 16 anys i faig 1,65 d'altura més o menys. Peso 73 i crec que es molt. Em vull aprimar una quilos però em costa molt i no sé com fer-ho perquè no me'n ensurt-ho de cap manera. Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola Anònim! El més important és que no pensis gaire en el pes en sí, només és un número que depèn de moltes coses: genètica, estil de vida, activitat física, etc. I en cada persona és diferent, dues persones poden tenir mateix pes i alçada, i tenir cossos molt diferents. El que sí és molt important és que t'asseguris un bon pes i una bona salut menjant de tot, variat, equilibrat i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. En aquesta web tens consells sobre com fer una alimentació equilibrada:
I si creus que tot i estar fent un estil de vida saludable el teu pes no és l'adequat, visita el teu metge, ell/a et podrà orientar i fer un seguiment del teu pes i salut. Molts petons!!