Ajuuda
Mesuro 1'67 i peso 51-52 kg. no estic grassa, pero totes les meves amigues estan molt primes. maa mare m'amença amb dur-me al psicòleg. Tan greu seria q maprimes mes? Ajuudaa pliis<3
Sara Bujalance

Hola! El teu pes ja és baix, així que sí, efectivament, si aprimes més posaràs MOLT en risc la teva salut. El que has de fer per sentir-te bé és valorar-te positivament, acceptar-te tal i com ets, NO comparar-te amb les altres noies (cada persona és única i especial, i en aquí està la gràcia. Si fóssim iguals seria molt avorrit) i rodejat de gent que et faci sentir bé, aquestes són les claus per estar bé. El que també és important que facis és parlar amb la teva mare sobre com et sents amb el cos, ella t'estima i t'ajudarà a trobar-te millor. Molts petons!!