AYUDA SISPLII
A veure, possiblement els meus problemes us semblin estúpids, però enserio que no puc. estic farta d'alguna manera de la vida. faig segon d'eso,i tinc la sensacio de q no tinc amics. Em sento margi, com si no encaixés. A la hora del pati es quan pitjor ho passo. La meva millor amiga va a un altre INS. I he de dir que sóc molt inteligent ( 9 i 10 ). Nose. Ah i una altra cosa, se qué es estupid. Pero voldria ser popular. Osigui em fan fàstic, però totes elless ssemblen felices i amb molts amics, Ajudeume pliis<3.
InterPersonal

Hola Noia. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per començar, els teus dubtes o dificultats no són estúpids. Si a tu et preocupen (igual que a moltes altres persones) és normal que vulguis comentar-los amb algú. Per això estem!
A la teva edat és molt normal i habitual tenir aquests dubtes en relació a tu mateixa (la teva identitat, la teva personalitat, qui ets, qui vols ser, la relació amb els demés,etc.). Per tant, comencem per normalitzar la situació. A banda dels canvis hormonals propis d'aquesta edat també hi ha canvis en els estudis, canvis de centre, canvi de primària a ESO, etc. Tot just comences el curs i segur que trobes a faltar a la teva amiga, et trobes una mica extranya entre la resta...però ja saps que això són els primers dies i estic segura que poc a poc aniràs trobant el teu grupet d'amistat. Confia en tu mateixa i sigues tu mateixa. En relació al tema de ser "popular",ja t'entenc, Però no sempre els/les que són popular són els més feliços i són els que tenen més amics...Així que, sigues tu i confia en què treuràs el màxim de tu, però no amb un plis-plas.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa