S'ha pillat de mi i jo no
Hola adolescents, durnt tots l'estiu he estat de lio amb un noi que desde primer d'ESO que ha anat amb mi a classe i erem amics. Ara que ha comnçat l'institut jo ho vui dixar perquè un amic seu m'ha dit que ell està pillat de mi. el cas es que jo mai n'he estat pillada, no ho estic i crec que no en podré estar, així que abans de fe-li mal per això doncs prefereixo deixaru i seguir sent amics. No se com dirli per a no fer-li mal ja que segons com li digui es pot sentir com un objecte. Ajuda sisplau i mercii per tot el que feu.
InterPersonal

Hola AliceBC,
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Les relacions entre dues persones no sempre són fàcils perquè no tothom vol el mateix o està en el mateix punt.
Crec que, per molt que et costi, has de ser sincera amb ell i explicar-li que tu no sents el mateix que ell. Que has estat bé aquest estiu però que t'has adonat que ara no esteu al mateix punt i prefereixes deixar-ho així.
Si ell està penjat de tu, és possible que li facis mal, però creu-me que li evitaràs un mal més gran! A vegades cal omplir-se de valor i afrontar les coses!
Molts ànims!
www.consultajove.cat