Amigues
Tinc un problema amb les amigues: tinc dos grups diferents d'amigues unes són les que es veuen més a classe que són una mica les popus i mi fai amb elles, ara sempre vai a gimnàstica amb elles però l'altre grup que són les que sempre quedo amb elles no volen que vagi amb les altres! i no puc entendre perquè els hi molesta tant m'agradaria que anessim totes juntes i que a més no passa res si ampliem el nostre "cercle d'amics". No sé que fer que he d'anar sempre amb les que quedo sempre o que? Siusplau ajudeu-me! Moltes gràcies!! I adolescents.cat es la millor web!:*
InterPersonal

Hola lauraa! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Has de fer el que a tu et vingui de gust i estigui al teu abast. Si tens ganes de quedar amb totes queda-hi, no has de perquè escoillir unes i altres si amb totes estàs bé. Està bé que els hi hagis proposat d'ajuntar els grups algun cop, però si elles no ho accepten no pots seguir lluitant per aquesta opció, perquè no està sota el teu control que elles es vulguin agrupar. Explica que acceptes que elles no vulguin anar-hi si no els hi ve de gust i deixa clar el teu dret a decidir amb qui vols passar les estones. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòlga