PROBLEMES AMB UN MARGINAT
Doncs al meu insti hi ha un nen nou que es diu Jerry (nom raru) i es molt marginat, i l'altre dia li vaig dir que fes amics o que s'acoples amb els altres o algo, i vaig parlar un rato amb ell, i despres el divendres s'assenta al meu costat i em parl, i em dona la sensacio q creu q soc la seva amiga pero jo no ho soc!!! Que faig, li dic q no soc la seva amiga o em faig amiga seva o que?? URGENT!
InterPersonal

Hola Clawie,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot et diré que deixem la paraula marginat a una banda. No és fàcil començar a un lloc on no coneixes ningú i on tothom ja té el seu grup d'amics. Entén que ell et deu agrair moltíssim que t'acostéssis a ell i hi parléssis. No et qüestionis si ets o no ets la seva amiga. Acompanya'l uns dies, presenta-li gent, ajuda'l a relacionar-se amb la resta de la classe. Ja veuràs com mica en mica anirà trobant el seu lloc, però necessita una mica d'ajuda! i en aquest cas sembla que ets tu!
Dóna-li la oportunitat d'ensenyar-te qui és i com és per saber si t'agrada com a amic o no, qui sap? potser us acabeu entenent i tot!
Una abraçada
www.consultajove.cat