pes i cos
Hola!
Tinc un problema.. no se quant he de pesar si medeixo 1,70 i tinc 17 anys.Els metges diuen que haig de pesar uns 57kg pero jo no vull,cada cop em veig pitjor,més gorda i no se que fer. Gràcies
Sara Bujalance

Hola Alba16! Em sap greu però no et puc dir quin pes hauries de fer exactament només per l'alçada que tens. El pes és una cosa que depèn de molts factors: genètica, estil de vida, estat de salut, activitat física, etc. i també és diferent en cada persona. Dues persones de mateixa edat, alçada i pes poden tenir cossos molt diferents, veient a una més prima que a l'altra. La manera d'assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Fent això el teu cos es posarà de manera natural en el pes que necessita. Si creus que el tema del pes t'amoïna massa parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents. L'adolescència és una època de canvis físics, hormonals,etc. i això fa que un a vegades no es trobi prou bé amb el cos, parlar-ho amb la gent que t'estima és un bon remei. Molts petons!!