El bullyng
Se que n'heu parlat molts cops però igualment no paro de pensar en una cosa. Tinc una companya, no gaire amiga, que li fan bullying. No la pegan però casi que si. Li fan la vida impossible i quant jo el hi dic prou i me'n vaig hi tornen. Que puc fer més? Gairebé ho he intentat tot!!!
InterPersonal

Bon dia Laia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot dir-te que pots estar molt orgullosa de ser com ets, i d'estar fent tot possible per intentar que no succeeixin aquestes situacions tan injustes. Segur que la teva companya de classe, tot i estar-ho passant molt malament, t'agraeix molt el que estàs per ella.
Has parlat amb els teus professors per explicar-los el que està passant? El millor que pots fer és parlar amb algun adult que posi solució a aquesta situació.
Amb això, i fent-li tot el suport que puguis a la teva companya de classe, estaràs fent tot allò que està en les teves mans.
Moltes gràcies!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat