AJUDA URGENT! JA!
Bueno primer de tot moltes gràcies per ajudar-nos i llegir-nos. Bueno, el meu problema és amorós, fa casi un any que m'agrada molt un noi, ell va arribar nou l'any passat però molts ja el conèixiem perquè tenia amics a la meva escola. El cas es què ell es fa amb tothom i es molt amistós i bueno nosaltres ens portem bé i tal però a vegades es un imbècil integral perquè li agrada molt cridar l'atenció i quan estem a classe i ell no calla ningú li pot dir res però quan sóc jo que parlo salta i diu: però et vols callar? (això cridant) i jo m'emprenyo i em venen ganes de inflar-lo a osties (amb perdó) pero al cap d'una estona sem queda mirant llavors el miro i em comença a somriure i jo em faig l'enfadada i em torno a girar pero em seguix mirant fins que el somric. i sempre es igual i n'estic farta perquè amés ell tonteja amb mig mon (perquè és aixi i pq vol). amés ell sap que m'agrada i segueix fent l'idiota.
No se que fer pq passar d'ell ja ho he intentat moltes vegades i és impossible. consell si us plau!
InterPersonal

Bona tarda Ivet23,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!!
Entenc perfectament com et sents amb això que ens has explicat! A veure si podem fer alguna cosa per fer canviar aquesta situació.
Has parlat amb ell? Saps si tu li agrades? Potser seria el primer que hauries de saber... Parla amb ell i si tu li agrades, proposa-li tenir alguna cosa junts, i que deixi de tontejar amb tothom!
Si pel contrari tu no li agrades i no vol res, demana-li que deixi de tontejar amb tu, que et fa mal i que no vols que ho faci. Llavors si, en aquest punt, hauràs de fer un esforç per passar d'ell. Si ell no vol estar amb tu, no mereix que tu li vagis al darrere. Intenta no estar pendent d'ell a classe, estigues amb les teves amigues i que elles t'ajudin a distreure't i estar pendent d'altres coses! Quan surtis de classe no el busquis al Facebook ni res, com menys coses sàpigues d'ell, millor! Se que anant a la mateixa classe és més complicat, però si ell no et correspon, el millor és que l'oblidis i et permetis conèixer nova gent!!
Molta sort Ivet!
www.consultajove.cat