Bulling? S.O.S:( (RESPON SIUSPLAU!!)
Tinc una duda, i no se si el que m'està passant es bulling o una altra cosa. Jo era amiga de una nena, i un dia vam discutir (algo normal en l'amistat) i va començar a dir coses de mi, va posar a la seva classe en contra meu. Em van posar motes i coses així, i mel's deien rient quan jo passava prop seu, i varius dies he sortit plorant del institut, això m'ha fet tindre problemes perque un dia jo li vaig contestar a un insult i el director per poc m'expulsa! Pero no sabia lo que m'estaven fent... Tenia por de dir-li perque alomillor em pegaven o algo... No se si es bulling perque això m'ho feien unes 7 persones, però jo tenia amigues i amics (i tinc) i per això... Siusplau necessito que m'aclararis aquest dubte, es important. Moltisimes gràcies!
InterPersonal

Bona tarda rompern0s,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
El bullying es defineix com: Qualsevol forma de maltracte psicològic, verbal o físic produït entre escolars de forma reiterada al llarg d'un temps determinat.
Més enllà de si la teva situació encaixa o no en la definició, no ho estàs passant gens bé, i t'entenc perquè no és gens agradable… així que el que has de fer és buscar la manera de posar-li solució. El meu consell és que parlis amb algún professor de la teva escola, que li expliquis el que està passant, segur que ell troba la manera de posar-li solució.
Recolzat en els teus amics, rodejat de la gent que t'estima (que segur que és molta) i passa de tots els que et fan mal. Però sobretot, parla amb un adult que posi fi a aquesta situació.
Molts anims!
www.consultajove.cat