Menjar
Hola!
Des de que ha començat el curs se m'ha anat la gana. Aquest any he començat el curs en una escola nova i tothom em diu que tinc molt bon cos, la veritat es que jo també ho penso però sempre he volgut pesar menys de 60 quilos (medeixo 168).jo no tinc cap complexe amb el meu cos ya que ultimament he baiat força de pes i n'estic molt orgullosa ara ya peso 61kg. aquesta setmana per esmorzar em menjava la metiat o menys de l entrepà que em posava la meva mare, per dinar em menjava un troç petet del dinar, per exemple una salxitxa, no berenava i per sopar menjava una mica més ya que estava ma mare davant, pero tot això ho menjo sense gana perque jo sé que sinò puc caure malalta. A més faig esport 5 hores i mitja a la setmana. yo crec que no tinc cap problema `ya que menjo lo sugicient per estar bé pero necessitava una altra opinió si us plau contesta' m aviat. Merci per tot:')
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que estàs menjant massa poc, i això unit a la preocupació pel pes pot acabar convertint-se en un problema tan gros com una anorèxia. A més, el teu pes està bé! No necessites aprimar res! Si ho fa pots tenir problemes de salut greus. Pensa que per mantenir un bon pes només cal menjar bé, de tot, variat, equilibrat i fer esport, com ja en fas. Menjar poc és molt mala idea pe aprimar, ja que a mig/llarg plaç el cos s'acostuma i cada cop té més facilitat per engreixar i menys per aprimar, així que si vols mantenir un bon pes NO passis gana ni mengis tan poc, és necessari que mengis la quantitat suficient com per a que el teu cos rebi tots els nutrients que necessites. El que has de fer per evitar problemes com una anorèxia és parlar amb els teus pares sobre com et sents amb el cos, ells t'escoltaran i t'ajudaran a sentir-te bé, com abans hi parlis molt millor. Molts petons!!