Dubtees sobre toot!!!!
Hola!
A veure tinc 14 anys i faig 1,63m i peso 60 kg. I sincerament hem veig grassa però nomes a la panxa, es a dir tinc molta panxa i vull aprimar, però per una altra part m'agraden les meves cames, per que estan bé si m'aprimo tinc por a estar amb unes cames molt primes... (he de dir que he engreixat durant les vacances, a vans pesava 57kg, però encara així volia aprimar-me). Bueno ja se que si faig dieta aprimare tot al meu cos, cames, panxa etc. Però pff no se que fer...
Per una altre banda tinc un dubte es que si dormo boca abaix fa que els pits no creixin o alguna cosa d'aquestes??
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mirar de mantenir una silueta proporcionada és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Així t'asseguraràs de no tenir pes ni de més ni de menys. De totes maneres, el teu pes està bé per la teva alçada, així que no cal que t'amoïnis pel teu pes perquè és correcte. Si vols treballar sobretot la panxa, qualsevol esport t'anirà bé, però fer abdominals o exercicis amb el hula-hop et seran útils. I molt important, tingues paciència, encara ets joveneta i al teu cos li queden anys per desenvolupar-se. La "panxa" que et veus deu ser la típica panxa de nen petit perquè el teu cos està a mig camí entre nena i dona, ja veuràs com a mida que vagis creixent el teu cos anirà prenent forma més adulta, reduint panxa i afinant la cintura, dóna-li temps. I pel que fa als pits, tranquil·la que la posició al dormir no afecta al creixement, així que dorm bocaterrosa tranquil.lament. Molts petons!!