Problemes amb les cames
Hoola!
Tinc un problema per una part no magraden les meves cuixes son gordes i veig les meues amigues que les tenen molt primetes i me quedo pfff....com puc aprimarles o reduirne el muscul? I per una altra part tinc molta cel.lulitis que em comença a mitja cuixa i no magrda gens que faig?
Mersii per ajudarme!😊
Sara Bujalance

Hola massaneta^_^! NO et comparis amb les altres noies! Cada persona és diferent i aquí està la gràcia, en ser únics i especials, si no fos així seriem cromos repetits i seria tot molt avorrit. A més, quan ens comparem amb els altres tendim a fixar-nos en allò del altre que ens agrada més i això acaba fent-nos mal, així que NO et comparis. Pel que fa a les cames, pensa que no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fent esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cames especialment fes bicicleta, step o patinatge. I pel que fa a la cel·lulitis, no t'amoïnis gaire ja que és una cosa natural del cos femení, totes les dones en tenen, més o menys, però totes en tenen. En la dona és tan normal tenir cel·lulitis com en l'home ho és tenir barba i pèl al cos. A més, no hi ha cap manera de treure la cel·lulitis, el que sí pots fer és tenir-la "a ratlla" menjant equilibrat i fent esport. Molts petons!!