Desconfiança
Hola, fa bastants mesos que parlo amb un noi, sento bastant per ell i per mi, el problema es que jo sóc molt gelosa, i ell molt carinyos amb totes les ties, al igual que jo, pero ell no es gelos. Fa temps que me diu que son amigues, pero per les red socials demostre el contrari. No m'atreveixo a dir-li perque no som res i no soc ningu per dir-li, però me frene a l'hora de pensar que puc tindre algo amb ell. El problema es que ell no es gens gelós, només amb el meu millor amic. N'estic farta de veure tantes tonteríes i no poder dir-li, ell me diu que desconfio pero no sap els motius, no puc dir-li, semblare una gelosa total. Sisplau, que faig?
InterPersonal

Hola!!
les relacions han de basar-se en la confiança i si aquesta no és prou forta és que alguna cosa falla. Podem tardar 10 segons en perdre la confiança en algú i tota una vida en recuperar-la. Per tant, intenta pensar què necessites tu per confiar amb ell i un cop ho tinguis clar demana-li si està disposat a donar-t'ho, només ell pot demostrar-te que pots confiar-hi, per més que tu vulguis confiar-hi, sense la seva ajuda no ho aconseguriàs.
Si ell s'esforça per demostrar-te que pots confiar-hi també t'estarà demostrant que l'importes, la qual cosa et serà de gran ajuda per saber amb qui estàs.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat