ex
Fa 7 mesos el meu ex em va deixar perque pateix una enfermetat i no volía que ho passes mal per culpa seva. Em diu que sigui feliç amb un altre pero encara aixi m'obre cada mes al facebook per saber com estic i que faig. Durant aquest estiu me pogut oblidar d'ell pero al tornar al institut he tornat a veure'l ja que coincidim a classe. Jo ara estic amb un altre el qual sempre hem sigut amics i entén el que he passat,pero crec que ho hauriem de deixar perque m'he rallo constantment. No estic segura de fer-ho perque ell es un amor amb mi però em segueixo estimant al meu ex i crec que mai podré estimar algú com a ell encara que he intentat reemplaçar-lo gaires vegades, m'enamorat molt aviat. Qué faig?
InterPersonal

Hola Gertrudis!!
crec que el que necessites és tenir una conversa sincera amb el teu ex. Heu d'obrir els vostres cors i dir el que penseu realment sense embuts. ara ja no esteu junts per tant teniu poca cosa a perdre. A vegades les bones intencions fan més mal que bé i el millor és que sigueu els dos els que preneu una decisió conjunta. El teu ex va decidir sobre la vostra relació sense tenir en compte la teva opinió i aixó ara a sortit a la llum. Sigui quina sigui la vostra decisió l'heu de consensuar, així us serà molt més fàcil tirar-la endavant.
Per tant, el millor que podeu fer és decidir conjuntament el que voleu fer amb sinceritat i parlant des del jo.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat