Oblidar facilment? URGENT!
Hola, fa pocs dies us vaig fer una consulta ja que havia tallat amb el meu novio per segon cop(portavem dos anys i mig). Ho va fer perquè estava enfadat amb mi perquè l'havia mentit i jo us preguntava si ell ja no volia tornar amb mi o necesitava un temps per tranquilitzar-se i trobar-me a faltar, ja que ell encara esta enamorat de mi. La resposta que em vau donar no em va quedar gaire clara així que us agrairia que em contestessiu aqui si ja no tinc possibilitats de tornar amb ell o si es possible que aquests dies digui que no vol estar amb mi perque esta enfadat. Tinc una altra pregunta per fer-vos: es possible oblidar a una persona de la qual estas molt enamorat si us veieu cada dia perquè aneu a la mateixa classe? O pot ser que ara ell no vulgui res i amb els dies i les setmanes em trobi a faltar de veure'm cada dia encara que no parlem i no s'oblidi de mi i vulgui intentar alguna cosa al cap d'uns mesos? Li hauria de parlar ara que fa 4 dies que hem tallat o millor li deixo un temps perque ara esta molt enfadat? Em fa por que si no li parlo al final s'oblidi de mi. Contesteu-me totes les preguntes sisplau.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Georgina,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tal com et vaig dir, ningú sap què pot passar en un futur. Jo no puc endevinar com reaccionarà ell si et va veient a classe. Et vaig dir que deixéssis passar uns dies per tal que ell pugui tranquil·litzar-se i rumiar bé la decisió que va prendre. Si ell vol tornar amb tu, ja farà un pas per acostar-se a tu.
Provaré de contestar-te totes les preguntes:
- Oblidar una persona no és fàcil i més si la veus diàriament, això no vol dir que no sigui possible, simplement que és més difícil
- És possible que passat un temps ell tingui ganes de recuperar la relació, però també és possible al revés.
- El fet de parlar-hi o no, ho has de decidir tu. Has de poder explicar-li tot, però si ja li has dit tot i no et queda res de nou per afegir.... potser li hauràs de deixar el seu espai per tal que ell hi reflexioni.
Espero haver-te ajudat una miqueta. En aquestes coses de l'amor, hi ha molt poques coses que funcionin sempre al 100%
Una abraçada
www.consultajove.cat