Ajuda:)
Hola,
primer de tot m'agradaria donar-vos les gràcies per tenir aquest lloc de consultori perquè durant aquest any l'he trobat molt útil per resoldre dubtes que tenia.
Desprès m'agradaria comentarvos que em sento com si ningú em volguès. Tinc sort de tenir unes amigues que m'estimen i tal.. Però tema nois... És una merda. Els que m'agraden no van per mi i els que si que van per mi són gent que no m'agrada i gens. Noto que el meu voltant tothom es lia, inclús fan coses més fortes, però jo simplement estic com en una bombolla on els tios m'esquiven. Vull aclarir que la gent no em considera una noia lletja al contrari. Molts tios els hi diuen a les meves amigues que sóc guapa i tal però despres a mi, ni em miren. No tinc pressa per fer res, jo sóc de les que penso que tot arriba al seu moment però tinc aquesta sensació que cada dia em menja per dins.
Vosaltres en la meva situació com us ho prendrieu tot?
InterPersonal

Bon dia Adolescent17,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i per donar-nos les gràcies, és un plaer poder ajudar-vos en tot allò que puguem!
En la teva situació em sembla que jo actuaria de la mateixa manera que ho estàs fent tu. Amb paciència, i sent conscient de què tot arriba al seu moment. Entenc que tot i pensar això, aquesta situació et faci ràbia! Però tingues paciència... Ets una noia guapa, simpàtica, i amb un bon grup d'amigues! Quan menys t'ho esperis trobaràs el noi que li agradis i que ell t'agradi a tu! Ja veuràs!
Com a consell l'únic que et puc dir és que no canviïs, que la teva actitud de no córrer és molt bona. El que si que podries fer, si vols, és apuntar-te a alguna activitat per intentar conèixer gent nova!
Molta ànims i molta sort!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat