Fora de lloc
Tinc un problema i és que em sento fora de lloc a l'escola. Totes les meves amigues estan constantment pensant en liar-se amb mil tios o sortir de festa i emborratxar-se (cosa normal en els adolescents d'avui dia)però a mi tot això no em va i em sento molt fora de lloc ja que ningú entén perquè no vull sortir amb elles quan m'inviten per sortir de festa. Estic molt desanimada ja que nomès hi ha una persona que conec que comparteix els mateixos gustos que jo, però va a una altre escola i la veig més poques vegades de les que voldria. És normal que sent una adolescent no vulgui tot això com les demès?
Gràcies i espero no ser la única que pensa així :S
InterPersonal

Hola!!
no tots hem de ser iguals, i de fet, no ho som. A mesura que ens anem fent grans anem escollint quin tipus de vida volem tenir i quines són les coses que ens fan feliços. Però és veritat que a l'adolescència les diferències costen més d'acceptar ja que la majoria d'adolescents necessiten sentir-se part d'un grup amb iguals interessos, aficions, gustos i estil de vida.
Si tu tens clar què t'agrada i què no és fantàstic! Però entenc que et sentis sola. Potser et costarà un xic més però trobaràs gent que compartirà els mateixos gustos que tu, ja ho veuràs. I no tot és sortir i emborratxar-se, amb els amics que tinguis ara mateix potser no comparteixes això, però segur que altres coses si. Disfruta del que tinguis en comú amb ells i la resta disfruta-la amb aquesta amiga que dius que no veus tant. Que no la vegis cada dia no vol dir que no us pogueu trobar mentre els altres s'emborratxen i surten, ja que això sol ser en hores que no hi ha escola.
Tingues paciència, n'estic segura que trobaràs gent amb qui compartir moltes coses!!
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat