No se com reaccionar
Bondia adolescents, en primer lloc moltes gracies per puger-me atendre i respondrem el meu dubte.
Ja fa 3 anys que em vai enamorar per primera vegada molt fort de un noi mes gran que jo. Jo com es normal el mirava i em ficava molt vermella i nerviosa. Ell em seguive el joc i tambè em mirava peró al final ell va trobar diverses novies . Però el que no en teniva es que em continuava seguint el mateix plan que sempre. Ell un any mes tart va marxar del meu insti i jo vai patir moltissim. Sentia com una barreja entre indignació,enamoramenta i enfadada.
Al cap de 2 anys miro al passat i mena adono del estúpida que he sigut i de la manera que ma manipulat.
Ara en l'actualitat ,del que vai arrivar a patir pos tinc por de tornar-me enamorar, de tornar a patir i por de que em tornin a fer mal.
Siusplau em pudireu dir si això és normal?
Com u puc solucionar?
Com puc retornar la confiança amb els nois ?
InterPersonal

Hola!!!
en general la gent sol actuar amb més precaució després d'una mala experiència, és una reacció normal.
Però el que no has de deixar és que la por et paralitzi i tanquis la porta a les relacions per sempre més, que siguis més cauta és normal però que no et permetis enamorar-te mai més ja no ho és tant.
El que hauries de fer és analitzar bé què és el que va anar malament, què vas fer malament tu? quines actituds o comportament has d'evitar repetir per no tornar-ho a passa malament? El que ell va fer malament no ho pots canviar, però la teva part si. I creu-me, la culpa mai és només d'un, sempre és una responsabilitat compartida. Ja sabem que ell va passar de tu, que va anar amb altres noies mentre et feia ullets a tu. Potser tu, vas fer-li més cas del que es mereixia sabent que n'hi havia d'altres? Potser et vas fer més il·lusions de les que calia sense tenir prou proves que t'anava al darrera? Potser esperaves que fos ell el que fes el primer pas i et vas quedar quieta esperant?
Aquestes coses t'ajudaran a entendre millor els teus errors i així evitar que et torni a passar el mateix.
Sigues sincera amb tu mateixa i aconseguiràs saber com ets i quines coses pots millorar per aconseguir no patir en temes amorosos.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat