DESESPERAT.. :$
Hola sóc un noi timid català de 16 anys (aquest any he començat cicle formatiu), i bueno que m'agrada una nena romanesa de 12 (acaba de començar primer d'eso). Son del mateix poble i la coneixo de fa uns anyets, perque es la filla d'un amic i ex-company d'empresa del meu pare i bueno, ultimament ens estem fen molt i ens ajudem mutuament en els nostres problemes i depressions. I el cas es que m'estic començant a enamorar d'ella. Ens portem 4 anys, pero i que? L'edad no importa en l'amor oi?... I no se que fer. Estic molt confós perque apart ella no s'imagina que l'estimo i jo estic convençut de que no li agrado. Ella encara te un caracter vastant innocent. De fet fa cosa d'un mes em va comentar que li va agafar la regla per primer cop i que li feia mal i estava asustada i llavors jo la vaig consolar i tranquilitzar. I clar això normalment s'explica a alguna persona de confiança. Pero nose, buf... He tingut moltes putades amb moltes coses i m'esta afectant molt tot això..
InterPersonal

Hola!!
em sembla que tots els dubtes que tens són normals i lògics. L'edat no importa en l'amor, tens raó, però a la vostra edat 4 anys poden ser molt de temps i per això tens tants dubtes. Ella tot just comença a canviar i tu ja estàs més maduret. Tot i això, si saps anar al seu ritme no penso que tinguis problemes. Disfruta d'aquesta relació tan maca que teniu, on la confiança i el companyerisme són tan presents i el meu consell és que esperis a veure cap on van les coses, ella segurament també sent coses i tard o d'hora et donarà alguna senyal.
Si ara tens pressa i forces les coses pots acabar perdent-la fins i tot com a amiga, per tant t'aconsello que de moment vagis al seu ritme i esperis a veure què passa.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat