Necessito opinió....
Hola, tinc 15 anys, estic fent 4rt. Fa poc vaig sortir amb un nen, antes era el meu millor amic, ens coneixíem de tota la vida..i bueno, vam dir de intentar sortir, i al cap de un mes o així, me vaig enterar de unes coses i bueno, em va deixar. Jo feie dies que li deia de deixar-ho però ell em deia que no. I bueno, em va fer unes coses que no em pensava que em faria. Ara no el vull parlar, lo dolent es que va al meu grup d'amics, que faig? Com tinc que actuar? Al cap del temps el podria perdonar? Em sap molt greu no parlar amb ell, el trobo a faltar com amic...Dona'm la teva opinió si us plau..
Gràcies! Un petó
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs jo et diria que depèn de la importància que tinguin per tu aquestes coses que t'ha fet...Suposo que pel què expliques no són gaire bones. És evident que hi ha coses que es poden perdonar, però també necessites el teu temps per pair-les. És normal que no pots oblidar les coses així de cop, i fer com si no hagués passat res. Necessites el teu temps. I potser et caldria parlar amb ell i deixar les coses clares, per estar més còmode quan hi és ell dintre el teu grup d'amics. Intenta parlar amb ell i després d'això, i en funció de com actuï ell pot ser que el puguis perdonar. Tots i totes ens podem equivocar al llarg de la nostra vida, i si era tant amic com dius, potser es mereix una segona oportunitat. Tu mateixa, segur que decidiràs el millor.
Gràcies per la teva confiança i una abraçada!
www.interpersonal.cat