passan d mi
Hola soc un noi d 14 anys i stic sortint am una noia desde fa 8 o 9 mesos, ulitmamen passa mol d mi sempre senva am les amiges a cole i no em diu abosulatemn re i si em diu algu sempre es am prepotensia, io melestimo moltissim po la vritat esqe em molesta qe pasi d mi, em sentu molt poc valorat i com si no mestimes gens i per mol qe i xerri i em qexi continua fen el mateix, les seves amiges em fan molta rabia pk son tope d chulas i van d sobradas i nse qe fer ia mestic cansan, soc un noi qe necesitu carinyu i qe estigin permi.
Mersi:)
InterPersonal

Hola dimitri99. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, dir-te que tots i totes necessitem carinyu en aquesta vida. I si estem en una relació de parella, és normal que esperem afecte, comprensió i respecte per part d'aquesta persona. Potser ha arribat l'hora de parlar-ne amb ella i posar les cartes sobre la taula. Cal respectar les decisions de les persones, i en aquest cas, si ella no vol continuar amb la relació hauria de dir-t'ho i tu, assumir-ho encara que et costés. El que no es pot fer és no deixar les coses clares i actuar amb aquesta prepotència que dius. Intenta aclarir aquesta situació amb ella, assumeix el què passi i segur que estaràs millor. Res pitjor que la incertesa i les contradiccions, oi? Doncs aclareix el tema.
Gràcies per confiar en nosaltres. Ànims i endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat