Cuernos
Volia preguntar que si quan un noi que porta sortint amb una noia dunrant 2 anys i encara segueixen, però el noi porta 1 any fent-li els "cuernos". En aquest cas pot ser que el noi encara estigui enamorat o que encara estimi a la seva novia? També volia preguntar que com pot ser que aquest noi pugui estar tant de temps enganyat a una persona que ell diu que estima? També podria ser que aquest noi s'estigui enamorant de la noia amb qui l'enganya o només és vici?
InterPersonal

Hola! Sóc lEli Aulet. Psicòlgoa d'Interperosnal. Doncs mira, pot ser que aquest noi se l'estimi, però està clar que no la respecte!!! i mantenir una relació en la que no et respecten és molt perjudicial per l'autoestima d'un mateix!!!
Si aquest noi se l'estimés suficient i estigués disposat a compartir una relació amb la nòvia, hauria de prendre una decisió i centrar-se amb la nòvia. La relació que manté amb la nòvia hauria de ser-li me´s que suficient!
Estigui enamorat o no de la noia amb qui l'enganya, el noi hauria de prendre una decisió. A la vida un s'ha d'arriscar i acceptar que qualsevol decisió implica perdre una part però guanyar tranquil.litat i maduresa.
Sigui el que sigui, el més important és el respecte en una relació, i el que preguntes de respecte n'hi veig poc.
una abraçada