CANVI DE CLASSE. NOOO:(
Holaa, doncs acabo de començar 3r d'eso i només porto 3 dies i em sembla que porti 5 anys. Tota la meva vida he estat amb un grupet de noies, les millors, les estimo moltisim, i ens enteniem molt. Ara, al canvi de classes, les han posat a elles juntes, i jo estic sola a una altre classe. Conec a tothom i parlo amb tothom, però tinc moooolta por a l'hora de fer parelles, perquè tothom té a algú amb qui anar... No sé que fer, tinc molta por:( Ajudaaaaaaa sisplauuu
Gràcies♥
InterPersonal

Hola Natsss0110! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interperosnal. Doncs entenc com et sents. Aquests canvis és natural que ens moguin una mica interiorment. No t'alarmis. Passarà. Ara desde l'angoixa és natural que t'apareguin pensaments com els que expliques, però si te'l tornes a llegir veuràs que és molt catastrofista. Els pensaments catastrofistes aparèixen en situacions d'inseguretat, però no vol dir que siguin reals.
De fet, crec que el que necessites és una mica de temsp. Uns dies més per anar-te adaptant i veient que aquests pensaments no tenen cap base real, que no son reals. Això si! si tu decideixes mantenir una actitud positiva i comenarçar-te a fixar en les coses positives que tmabé et pot aportar aquest canvi. Per exemple, nova gent. Això no vol didr que abandonis a les teves amigues. Sinó que sumis gent a la teva vida!!! cosa molt necessària i que senta molt bé!!
Per tant, t'animo aque comencis a escriure i valorar aquest canvi com una oportunitat per créixer, fer-te més fosta i positiva, aprendre noves habilitats a l'hora de relacionar-te i viure amb la ment oberta!
Apunta cada dia 3 coses positives que hagin passat a la classe durant el dia, epr insignificants que siguin ( un somriure, un acudit, un gest amble d'algu, etc) i veuràs com la vida et sorpren!
Eli Aulet www.interpersonal.cat