que puc fer
la nena que m'ha agradat sempre ha vingut al meu insti, coincidim 14:30h a la setmana i seu davant meu. Tinc pensat quan i com demanar-li sortir però fa 3 dies que ens coneixem bé i crec que li agrado ja que cada cosa que dic riu i durant la classe es va girant em mira i somriu
InterPersonal

Hola aleix0806! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Docns sembla que la cosa pinta bé!! Seguieix amb aquest bon rotllo!! crear bon rotllo és el que atrau a l'altre gent i si sembla que també li agrades doncs encara més positiu.
Tot això significa que esteu en bon camí i que tard o d'hora veuràs com aparèix una situació per dir-li. Aprofita-la!! Tots tenim dret d'expressar els nostres sentiments i fer-ho ens fa més valents! Potser sorgeix el moment al pati, o en algun lloc on us trobeu, etc...o si s'acosta l'aniversari, o alguna festa li pots portar algun detallet. Veuràs com surt la oportunitat i qualsevol idea és bona sabent que compartiu bon rotllo i complicitat.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat