timidesa amb nois
timidesa amb nois...
Holaa!
tinc 13 anys i un dels meus grans problemes es la timidesa..sóc moooolt tímida des de petita, bueno soc tímida amb les persones que no conec gaire o així perquè amb les amigues i amics de confiança de tota la vida no soc gens tímida.. i ara vaig a una classe d'anglès nova on hi ha dos nois molt simpàtics però com no els conec gaire em poso nerviosa quan he de parlar o parlar amb ells . Sé que amb el temps se'm passa aquesta timidesa ja que només fa 1 dia que els conec.. però m'agradaria ser més oberta per poder parlar més amb ells i així.. Els dos són un o dos anys més grans i això també m'influeix per por a cagar-la o que es riguin de mi o nose..
com puc ser més oberta?
com pu superar aquesta timidesa?
tampoc sé de que parlar amb ells..
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs senitr cert grau de tímidesa en algunes situacions pot ser fins i tot natural. Tots , en la nostra emsura som més o menys tímids en algunes situacions. Davant d'això lo important és què fer treure't la tímidesa. Anem a veure:
- El més important és que valoris que gràcies a les nostres pors tots som capaços de fer-nos valents. El problema no és ser o no tímid, sinó què fem per no quedar-nos encallats en la tímidesa. Per tant, pensa en que tens el coratge i que com més aconsegueixis alimentar el coratge més aniràs avançant en aquest camí d'adormir a la tímidesa.
Per això, dóna't temps, no t'angoixis si et sents tímida en alguna ocasió, pensa en parar un moment de jutjar-te, agafar aire i pensar quina mínima cosa pots fer per vençer la tímidesa. Ffins i tot algun dia pots decidir no fer cap pas i deixar-ho pel dia següent. No cal que et pressionis molt, aniràs avançant si t'ho proposes!!!
Pensa que no ets tímida en tots les situacions. Per tant confia en tot el que fas quan et sents còmode i vés-ho fent també en les situacions que et sentis més tímida.
Així aniràs veient com aconsegueixes resultats, et motives i cada cop et sents més valenta per fer passos i no pensaràs tan en al tímidesa.
Això funciona! Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat