Ayuda plis
Hola, tinc 13 anys i no tinc molt de pit, aixo no m'agrada pero ya em creixeran, el problema es que els hi miro els pits a les altres noies, pero sense pensar-ho no ho faig a drede, que es?? per que ho faig?
InterPersonal

Hola Laura016
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Com ja saps la pubertat és un període de desenvolupament i dura aproximadament des dels 11 anys fins als 16. Tot just acabes de començar i és normal que els pits encara no s'hagin desenvolupat, per això no pateixis.
Pel què fa a mirar la resta de noies i comparar-te, és normal que et passi, perquè quan estem una mica capficats amb algun tema (en aquest cas el desenvolupament dels pits) qualsevol situació ens serveix per tornar-hi a pensar. Així que, intenta quan te n'adonis, de no fer-hi massa cas. És a dir, quan te n'adonis diga't a tu mateixa que no passa res i centra't on estaves.
Una abraçada
www.consultajove.cat