Plena de dubtes
Hola, sóc una noia que d'aquí res farà 18 anys. Mai he tingut cap relació amorosa perquè sempre han estat amors no corresponguts. Per això també, una amiga em va dir que podia entrar a Badoo i fer-hi una ullada. Al principi no em feia molta gràcia, però vaig començar a parlar amb un noi i la cosa va canviar. Ara portem parlant gairebé dos mesos i d'aquí res quedarem per veure'ns en persona. Al principi les nostres converses eren bastant "normals", per dir-ho així, però a mesura que ha anat passant el temps ens hem anat tractant com si fóssim parella. De fet, ell m'ha dit que encara que mai m'ha vist sent que tenim una molt bona connexió i que sabem respectar-nos i acceptar-nos millor que qualsevol parella, i que li agradaria intentar-ho perquè val la pena lluitar per una relació. Jo coincideixo amb ell en tots aquests aspectes però crec que va un pèl de pressa, ja que encara no ens coneixem en persona. De totes maneres no estic gaire segura que li agradi com sóc, i segurament en aquest fet influeix bastant la meva baixa autoestima. Si em poguéssiu donar alguna idea o consell, ja que potser aquesta és la meva primera relació i la meva primera cita, ho agraïria molt perquè la meva experiència en aquests temes és nula. I si hi ha alguna manera de pujar la meva autoestima també m'aniria molt bé. Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola!!!
quedaries parada del nombre de parelles que es fan per internet, ho trobo molt bé. Ara bé, el fet que no hi hagi contacte directe amb l'altra persona fa que haguem de prendre una serie de precaucions per assegurar-nos no trobar-nos amb cap sorpresa. La meva recomanació és que la primera vegada que quedis amb ell ho facis en un lloc públic i que aneu acompanyats d'algú.
si creus que còrrer un pèl massa li has de dir, ja que sinó ell t'ho acabarà notant i li hauràs d'explicar alguna cosa, no? No hi ha cap mal en voler anar a poc a poc, creu-me.
Pel que fa a la teva autoestima, ningú més que tu pot ajudar-te a millorar-la. Amb els anys que fa que treballo de psicòloga he arribat a la conclusió que no és una cosa fàcil de modificar, l'unic que realment funciona és acceptar-te tal com ets, és a dir conèixxer-te el suficient per saber quines són les teves inseguretats, les teves debilitats, pors i quines les teves fortaleses, els teus dons, les teves virtuts i així poder potenciar els aspectes positius i neutralitzar els negatius.
Però no tot té a veure amb l'autoestima, les inseguretats en l'amor són normalíssimes i no tenen perquè ser dolentes ja que tenen una funció protectora important, sempre i quan no et paral·litzin al 100%, però aquest no és el cas.
Disfruta de la teva nova relació amb la prudència que ho has fet fins ara, ja veuràs com a poc a poc aniràs agafant seguretat en tu mateixa, a mesura que aprenguis a relacionar-te amb els sexe contrari en qüestions amoroses.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat