Ja n'estic farta
Hola bona tarda:) Acabo de començar 1er de Batxillerat, i doncs m'he fixat en un noi d'un curs més que jo. Jo mai he tingut novio, suposo que perquè mai he tingut el valor de donar señals. Sempre he tingut por al rebuig. Amb aquest noi mai hi he parlat, i no tenim amics en comú, jo estic farta de que m'agradi una persona i sol la pugui veure de lluny o que mai pugui haver res més, vui que em vegi pero no sé com. No m'agrada, també podrieu donar-me añgun consell per treure'm aquestes inseguretats, perquè jo ja m'estic imaginant vella i encara soltera:(
Un petonàs i moltes gràcies:)
InterPersonal

Hola!
és normal que n'estiguis farta d'esperar a l'amor… però això t'ha de donar una pista de com funciona tot plegat. Saps quina? Que mentre estiguis esperant que arribi no ho farà i que has de ser tu qui s'ha de mullar i donar el pas. Aquest tipus de coses normalment no venen a picar a la porta sinó que es busquen i s'aconsegueixen.
Per tant, sabent això només tens dos opcions: continuar esperant o activar-te per aconseguir els teus propòsits ( tenint clar que no sempre serà un èxit, és clar).
Un cop et posis activa amb aquest tema, aniràs descobrint tota una sèrie d'eines que t'ajudaran a protegir-te dels desenganys. Però l'amor, sempre ha sigut un joc perillós i això no podem canviar-ho.
Anima't a ser més atrevida per aconseguir el que vols!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat