No se fer amics
Fa poc que he començat l' institut, i a la meva clase no tinc amigues, sento qje tothom em mira com si fos un monstre, ningu hem parla... Soc la marginada, ademes soc timida i aixo no ajuda, VULL AMICS!!! Siusplau ajudeume!!!!
InterPersonal

Hola bonica!!
Intenta no posar-te el llistó tan alt, abans de enir amics has de tenir coneguts i a la llarga alguns d'aquests es poden convertir en els teus amics. Dona't una mica de temps, l'amistat i la pressa no solen ser bones companyes. Fa molt poc que has començat i si ja et depromeixes no et faràs cap favor.
Intenta ser simpàtica amb tothom, fer bona cara, estar oberta a la gent en general i tard o d'hora algú et correspondrà. Si ara ja et mostres derrotada i amb mala cara segur que et costarà molt més que algú se t'acosti.
Sigues tu mateixa i tard o d'hora aconseguiràs fer amics. Ja veuràs!!
Ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat