Ajuda. Ràpid
Hola, m'agradaria ser anònima i que no ho penjàssiu a la pàgina principal, gràcies.
La meva parella ha anat a estudiar a una altra comunitat autònoma, mentre que jo no. Varem decidir que continuariem la nostra relació, malgrat la distància, ja que ens estimam molt i portam un any sortint. El problema ve quan la meva parella només queda amb la seva ex (varen sortir, però va ser una relació purament digital, es varen conèixer quan ja ho havien deixat) i jo ho pas molt malament, ja que només pens en si encara sentiran alguna cosa quan es veuen. L'ex té parella, però no m'acaba de convèncer, perquè ja li ha posat els corns. Jo confi molt amb la meva parella, però cada pic que sé que han quedat, m'entristeix molt i només pens amb coses dolentes que afecten a la nostra relació. Ajuda, si us plau. Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, no és fàcil la teva situació. Per tal que una parella funcioni, cal que hi hagi confiança mútua i en aquest moment, sembla que no passa pel seu millor moment, oi?
Intenta parlar amb ell i explicar-li com et sents, si cal, arribeu a acords: tu no li pots prohibir que vagi amb qui vulgui, però ell també ha de vigilar quines coses et poden fer mal. Busqueu moments de complicitat, on us pogueu retrobar tots dos com a parella. Busqueu emoticiones al whatsapp o al facebook que només entengueu vosaltres dos... així sentireu que esteu pensant l'un amb l'altre.
I si no pots aguantar aquesta situació i et fa massa mal.... potser t'hauràs de començar a plantejar altres alternatives....
Però primer intenteu solucionar-ho!
Una abraçada
www.consultajove.cat