Segona ruptura URGENT!
Hola!
El meu novio i jo portavem dos anys i mig, ho vam deixar aquest estiu durant un mes però ens continuavem liant i aixo. Avui ha tornat a tallar amb mi (després d'un més d'haver tornat) perquè jo l'havia mentit en una cosa per por a perdre'l, li he demanat perdó, li he explicat perquè ho vaig fer però ell ha decidit tallar. També he de dir que la seva mare no acceptava la relació i que s'ha posat pel mig moltes vegades cosa que ens ha afectat bastant. Ell estava bastant cabrejat i és normal però quan ha tallat se'l veia molt afectat com si ho fes perquè no li quedava altre remei però li costava. Estic molt preocupada perquè en part crec que ha tallat per la ràbia i pel cabreig que portava però em fa por que aquesta vegada sigui definitiu, perquè m'ha dit que no vol cometre l'error d'anar-nos veient i liant-nos i que volia passar pagina. Però alhora se'l veia tan afectat i cabrejat que crec que potser amb el temps em troba a faltar i aixo, perquè anem al mateix cole i fem algunes assignatures junts i aixo de veure'ns cada dia i que tot sigui diferent havent-hi sentiments... em fa pensar que al final em trobara a faltar i s'adonara que un error el pot tenir totom i que vol estar amb mi perquè estavem molt bé aquests dies... Creus que penso correctament? O ja es definitiu?
InterPersonal

Hola Georgina,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents i que tinguis ganes de pensar que ell se'n pot arrepentir. La veritat és que ni tu ni jo ni ell sabem què passarà en un futur. Ara mateix ell ha decidir que vol deixar la relació i per molt dolorós que et resulti, li has de respectar. Les bases de la relació les heu de decidir entre tots dos i si ell no pot perdonar-te la mentida... forma part dels seus principis i li has de respectar.
Dóna-li un temps per poder calmar-se i reflexionar, si creus que és la ràbia el que l'ha fet prendre aquesta decisió, però si passat un temps, ell no fa cap gest d'aproximar-se... potser hauràs de passar pàgina.
Una abraçada
www.consultajove.cat