SÓC TONTA
Hola! fa un mes que surto amb un noi que no es d'aqui, esta a dos hores lluny d'on vic jo. es una relació a distància. pero esque no ho soporto. crec que ja no l'estimo, nouse. no sento el mateix qe sentia abans. m'agradaria tallar amb ell perke no estic comode, eske aqesta relacio em mata .... no parlem gens pel whats ni per skype.i mai menrecordo dell, mai penso amb ell....., i sincerament no vull noviio, massa responsabilitat i si tallo amb ell el deixare destrossat, i no vull fero, perque se qe a patit molt..... el cap em diu que talli pero el cor em diu que aguanti.... i esue em viscut molts moments junts, fins hi tot a vingut a dormir a casa meva... siusplau ajudeume!
ajudeume siusplau! que he de fer???
tallo o continuo?
estic confosa,
gràcies!
InterPersonal

Hola Holis,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns
Em sap greu però jo no et puc donar la resposta, ho has de decidir tu. Torna a llegir-te la consulta, valora les coses bones i les coses dolentes. Què et fa seguir amb ell i què et faria deixar-lo.
Et puc dir que una parella ha de ser algú amb qui et sents còmode, amb qui confies i és el teu millor amic. També planteja't quines conseqüències tindria per tu continuar amb ell perquè et fa pena?
Sento no poder-te ajudar més... però l'adolescència té això: aprendre a prendre decisions difícils
una abraçada
www.consultajove.cat