noo puc mes !
siusplau ajudaa tinc un greu problema els meus pares m'estan amargant la vida estic sense mobiil sense kedar i avui per suspendre un examen em treuran del menjaador i el facebook i no tinc res i ns k fer eske em diuen k es l'actitud per tot pero eske claar estic super enamorada dun noi i volen anar a parlar am els seus pares peroo eskee ens estimem molt i lunic lloc on podiem parlar era al migdia k faig? eske estiic feta un lioo ajudaa <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació el que et pot funcionar és que puguis pactar amb els teus pares unes normes sobre quins mínims tu has d'intentar aportar ( estudiar pels exàmens, ajudar a casa, etc) i la llibertat que ells a canvi et poden oferir. Pots fer una llista on posis tu aquestes obligacions i la llibertat que et donguin si ho cumpleixes. Per exemple: estudiar cada dia 2 o 3 hores, porta a tenir el mòbil una hora al vespre cada dia o sortir el cap de setmana una tarda. Al mateix temps, ells també poden proposar el seu llistat i llavors mireu de negociar. Si tu aportes una actitud més responable, ells confiaran més amb tu i entendran les teves necessitats, donan-te més llibertat i privilegis. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fbk:ELisabet Aulet Psicòloga