mal d'amor
hola, mira el k passa es que tinc 14 a nys i encara no he tingut mai novio i aixo em sembla k fa k no en tingui, perk cap noi es fixa amb mi. La questio es que ha vingut un noi nou al meu insti i m'agradaria poder coneixel i veure k passa tambe no va a la meva classe i no puc parlar gaire amb ell. I sobre tot soc molt tímida. Encara no estic perque la cosa esta en que les meves amigues totes estan colades per ell perque es moreno ulls blaus bueno aixi k tinc moltes poques possibilitats.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A veure, anem a pams:
- que tinguis 14 anys i que no hagis tingut cap nòvio encara no vol dir res! És totalment normal. Tot just ara comencen les històries d'amor, per tant, no pateixis que ja arribarà. Pensa que el fet o no d'haver tingut parella abans, no influeix en res si agrades o no a un noi. Això que et quedi clar!
- Pel què fa a aquest noi... doncs ves-lo coneixent, apropa-t'hi i mira si t'agrada com és. Busca'l al facebook o alguna altra xarxa social i comença a interactuar amb ell. I quan ja el coneguis valora si realment t'agrada!
- La timidesa no hauria de ser un problema, hi ha molts nois que els agraden les noies tímides, igual que molts prefereixen que siguin atrevides o que tinguin caràcter... els gustos són un misteri!
Així que... ves veient com va evolucionant tot això. Estigues segura de qui ets i què vols, això t'ajudarà a decidir què pots fer en cada moment.
Una abraçada
www.consultajove.cat