Pes edat i altura
Holaa!
Bueno a mi m'agradaria que diguesiu aproximadament el pes exacte per cada edat, per exemple dels 13 als 17 o aixi.
Ei podeu pose-ho, aproximadament mo cal exacte.
Gràcies, un peto:*
Sara Bujalance

Hola Lara17! Em sap greu però no et puc donar resposta perquè no existeix un pes exacte per cada edat ja que el pes és una cosa que depèn de molts factors a més de l'edat. També depèn de la constitució genètica, de l'estil de vida, de l'activitat física, l'estat de salut...etc. De manera que no existeix un pes "ideal" per cada edat, sinó que existeix un pes "ideal" per a cada persona en funció de les característiques del seu propi cos. Si vols assegurar-te el pes ideal per al teu cos el que has de fer és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitual. Fent tot això el teu cos es posarà de manera natural en el pes que millor li va. Molts petons!!