Relacions a distància
Hola adolescents,
Tinc un dubte, i és que ara he començat a sortir amb un noi increible i estem molt be els dos i tot pero vivim a llocs diferents. Nomès coincidim al poble, i encara que baixem molt els dos allà i estem conformes en tenir una relació a distància i no veiem que sigui un inconvenient, m'agradaria que em donessiu alguns consells per fer que tot vagi be i com fer per què no es perdi la "magia" del moment.
Gràcies, un petoonet
Elena Crespi

Hola!
NO et preocupis, t'explico: la màgia no s'ha de perdre peruqè sigui una relació a distància. Es pot perdre o mantenir sigui la relació que sigui.
A distància potser haureu de cuidar una mica més el que us pugueu veure o parlar d'alguna altra manera perquè presencialment no podrà ser fins que aneu al poble... però això us pot donar l'oportunitat denviar-vos missatges potser més bonics i tendres.
Heu provat de parlar per skype o per videoconferència? segur que us ajuda moltíssim.
Parla amb ell i digues´-li que et fa por que la distància us refredi, segur que ell també està com tu i si en parleu trobareu la manera perquè no passi!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat