ASDREBYF8UUNUEUCUUNK
hola
tinc molt dolenta auto estima em veig lletja i gorda.
Pero el cas esque sempre estic molt deprimida perque he pasat per molts problemas greus que hem treien les ganes de dormir, menjar, somriure...
ja he intentat parlar amb les meves amigues pero no hem funciona parlar-hi...
no parlo amb la meva mara perque no se on es... i amb el meu pare no parlo mai perque no li tinc confiança...
PD: sento el titol esque si no no trobo la resposta
Elena Crespi

Doncs ha arribat l'hora de que comencis a veure què et faria estar una mica més contenta:
Fes dues llistes:
1. Coses que em farien estar més contenta
2. Coses que puc fer jo que em farien estar més contenta
Les dues llistes les hauries d'ordenar de més fàcil a més difícil...
I et diria... has de reunir energia per començar per allò més senzill de la llista 2.
La llista 1 no només depèn de tu, depèn de les circumstàncies, de les altres persones... per tant, també podries mirar què podries fer tu perquè passessin coses de la llista 1...
Però comença sempre per coses petites...
La meva companya Helena Galé (també psicòloga) diu que: "La autoestima es un efecto, no una causa: si hago lo que me gusta y deseo mi autoestima crece, y no al revés."
Per tant, has de començar a treballar per aconseguir més autoestima!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat