M'agrada el meu millor amic
Ajuda urgent!
M'estic penjant molt del meu millor amic i sé que no li agrado. M'agradaria dir-li el que sento però no vull que la nostra amistat canviï. Hauria de arriscar-me o callar el que sento? No el voldria perdre per res del món! Ni que per culpa de això es comportes diferent amb mi.
Gràcies
Elena Crespi

Hola!
Doncs tens una bona decisió per prendre i per això hauries de valorar què és més important per tu, conservar l'amistat i mirar d'oblidar-lo o arriscar-te i dir-li tot i sabent que poden canviar les coses.
Les dues coses potser no les podràs tenir (que tot sigui igual si li dius) per tant, ha arribat l'hora de decidir. I ningú més, a part de tu, ho pot fer això.
Nosaltres només et podem dir que valoris bé el que vols i que, un cop hagis decidit, fes el que creguis que has de fer:
Si vols només amistat, hauràs de treballar per oblidar el que sents... cosa que no serà fàcil
I si vols quelcom més, hauràs d'estar disposada a que et digui que no (o a que et digui que si... mai se sap)
Valora i decideix! A veure com va! sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat