Consell per aconseguir noi.
Hola! Tinc 16 anys i he conegut a un noi més gran. Volia demanar consell sobre com aconseguir-el.
Fa poc més de un mes vaig conèixer un noi de 21 anys ( 5 anys més que jo ) i em va semblar molt simpàtic i amable. És el meu tipus de noi i crec que és el que estic buscant. M'agradaria conèixer més com és de persona però no sé com acostar-m'hi. Som amics i molts cops quedem amb un amic seu i jo, i el més bo és que l'amic va darrere meu. Això pot ser un inconvenient perquè no em vulgui conèixer?
A ell li van més les noies que tinguin bon cos i que es cuidin, i jo no és que tingui gaire bon cos, estic molt "regordeta" així que és un inconvenient, per això que no es fixa gens amb mi. No sé com conquistar-el ja que no tinc gaire pràctica tampoc.
Què faig? M'aprimo? Com m'acosto per saber com és?
Gràcies per ajudar-me!
Elena Crespi

Hola guapa!
Primer de tot: no t'has d'aprimar per ningú. T'has d'agradar a tu mateixa tal i com ets i els altres també els hi has d'agradar tali com ets.
Valorar la possibilitat d'aprimar-te només ho has de fer si realment vols baixar de pes o has de baixar de pes. I per això et guiarà algú especialitzat en nutrició, sobretot.
De moment, dius que sou amics... aquest és un bon inici. Intenta que l'amistat vagi a més i, mica en mica, mostra-li dissimuladament que potser t'interessa... Moltes relacions comencen per l'amistat, tu ja tens això guanyat... per tant, no é sque hi hagi trucs que facin que conquistis a algú però si vas coneixent a aquest noi i ell et coneix a tu anireu veient si combineu bé i si a tu, realment t'interessa.
I si al seu amic li agrades... podria ser un inconvenient però no té perquè ser-ho... Vigila no juguis sense voler amb l'amic...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat