grassa
Hola bona tarda, nomes volia fer una petita consulta, em vec grassa, em vec malement, que puc fer? no vull caure en Bulimia ni AnorexiA(si segeixo aixins segur que acabu caient) pero tampc vull veurem malement...que puc fer...se que haig de menjar saludable, 5 apats al dia..etc... pero magradaria que em donesis algun altra consell
GRACIES!<3
Sara Bujalance

Hola Mareta! A més de menjar bé i fer esport habitualment és molt important que t'acceptis tal i com ets, que et valoris positivament (fes-te una llista del que t'agrada de tu i recorda-te-la sovint. Si cal demana ajuda a familiars i amics per fer la llista), donat permís per equivocar-te (com tothom), no et comparis amb ningú (ets única i això és el que et fa especial), i rodejat de gent que et faci sentir bé, la gent que no t'ho faci passar bé deixa-la lluny. El que també t'anirà bé per sentir-te bé amb el teu cos és parlar amb els teus adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells t'ajudaran a estimar-te. Molts petons!!