alcohol+tabac
Hola!
Us volia fer una consulta: sóc una noia de 18 anys bastant primeta i quan sortim de festa doncs el típic, bebem i aquestes coses. Quan vaig començar a sortir de festa i a beure (farà 3 anys aproximadament) l'alcohol em pujava però mai m'havia sentat malament, fins i tot barrejant. Però des de fa un temps cap aquí tinc por de beure perquè ho he vomitat moltes vegades sense haver fet un consum excessiu i no sé a què es deu.
Per altra banda, volia preguntar si despres d'haver begut uun cubata i fumes un cigarret puja més? perque jo tinc sensació de mareig quan ho faig
Moltíssimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola lati14! Pel que expliques el teu cos té molt poca tolerància al alcohol, de manera que el millor que pots fer si ja saps que l'alcohol, encara que en un baix consum, et fa mal és no beure'n, i encara menys combinar-lo amb tabac, ja que la barreja pot debilitar el teu cos encara més. El teu cos t'està dient que l'alcohol li fa mal, així que escolta el teu cos i no beguis. Sé que pot ser un "pal" si la resta d'amics beuen i tu no, però si són amics de debò entendran que no beguis, et respectaran i et recolzaran en la teva decisió. Molts petons!!