Somnis extranys
Holaaa!
L'altre dia vaig somniar que estava en un tipus de casa mol ben ordenadeta o una sala... no ho se ben be. I que hi havia un tipus de psicòloga que m'ajudava en alguna cosa que ara no recordo mol bé. i anava passant el temps i anava fent activitats amb ella i de sobte estic a davant de casa meva, veient com ella puja al cotxe i s'en va.... jo vai plorant fins a ella i li dic: "Moltes gràcies per tot! T'estimo! ".
I despres decideix que no s'en va i es queda amb mi..... despres ja no recordo res m´´es, la veritat. Va ser un somni mol emotiu!! era com si estiguessa plorant de veritat!
Llavors, aquí ve la meva pregunta!
Que creieu que significa aquest somni? I perque una psicòloga? No em crec que ploresa d'aquella manera! Sisplau contesteu!
Petooooooons!!!!!
Elena Crespi

Hola Meri!
Doncs els somnis solen ser una incògnita, saps per què? perquè només tu pots deduir què signifiquen.
A més, hem de tenir en compte que el que sol passar com a escena principal del somni diuen que és el menys important.
Els somnis són un recull de coses que vivim durant el dia (conscient i inconscientment) i pot ser que, pel simple fet que algú digués la paraula "psicòloga" tu en creis un somni onla psicòloga és la protagonista... així de curiosis són els somnis.
El més important és que tu intentis veure què en pots treure d'un somni... no hi ha significats universals...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat