Cambis clase (Urgent)
Aquest any em cambien de clase, on anava amb els meus amics, i a la classe que anire no m'agrada, em podeu donar consells per parlar amb la coordinadora del institut i que em vulgui cambiar de clase?
Es urgent! Gracies..
InterPersonal

Bona tarda Loliita08,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona.
Demanes consell per parlar amb la coordinadora de l’escola perquè et canvií de classe, no sé si això serà o no possible... però tot i així, mai perdem res per intentar-ho! Crec que seria bo que intentessis justificar-li amb motius de pes, que vagin més enllà de “a l’altra classe està la meva amiga”, explica-li sincerament com et sents, quines són les teves pors i com creus que et sentiràs en aquella classe durant aquest curs vinent, a veure si així aconsegueixes poder canviar... Fer-se un llistat abans sempre ajuda a ordenar les idees.
Igualment, si finalment no et poden canviar de classe, intenta anar sense prejudicis, de vegades les coses que menys ens esperem ens sorprenen!, pot ser que d’aquesta classe en treguis amics i amigues per tota la vida. Vés amb actitud positiva, oberta i sense jutjar, deixa que el dia a dia et sorprengui!!!
Molta sort!!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat