societat
Hola, no es un problema exactament, només volia demanar opinió/consell sobre la societat d'avui en dia.
Tinc 13 anys, vaig a 2n d'ESO i hi ha algunes nenes que van sortint per sortir, nens que beuen i fumeen... Bueno, jo aixo no ho trobo molt normal perque crec que no és la edad adeqüada.
Avegades ems ento com si fos la rareta de la classe, menys mal que no sóc la única que pensa el mateix, pero nose quan em podria arribar el moment de fer algunes coses d'aquestes.. no ho sé. Estic molt confosa i avegades em sento malament amb mi mateixa.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És cert que la societat d'avui està en constant canvi i sembla que les coses passin molt ràpid, o que almenys aquesta sigui la moda. Evidentment els mitjans de comunicació, la publicitat , etc. i contribueixen. És a dir, creen modes! i evidentment tots passem per l'aro d'alguna o algunes d'aquestes modes. De totes maneres, que un vulgui o no viure sota una moda és una decisió personal. Per tant, tot i que sentis que no fas el que molta gent està fent , no significa que siguis rareta, sinó que segueixes uns altres principis i valors pròpis i això és fonamental i importantíssim per ser nosaltres qui decidim la nostra vida i no ho és la societat. Veuràs com també t'arriben les ganes de provar coses noves, però tu decidiràs quan et ve de gust! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga