Temporada dificil
Des de fa uns mesos no estic passant el millor moment de la meva vida. Ho he parlat amb els pares pero a ells tambe els hi afecta i no vull fer sentir-los malament.
M'agradaria que em donessiu formes per expressar els meus sentiments per mi mateixa com una carta o així...
En que consisteix la psicologia? Que s'estudia (batxillerat, uni...)?
I que es la psicopedagogia?
Gracies!
Elena Crespi

Hola Vílio!
Doncs et proposo una cosa:
Escull una llibreta que per tu sigui especial i dedica't a escriure allà:
-les coses que et fan sentir malament i les coses que et fan sentir bé.
-aquelles coses que han anat regular durant el dia i les coses que han anat bé
-aquelles coses que et fan sentir malament... apunta el que creguis que pots fer perquè millorin
-i les coses que et fan sentir bé, apunta què pots fer per fer-ne més
També pots escriure sentiments, però no només busquis els negatius, cada dia hi ha una petita col·lecció de coses bones i boniques que, encara que siguin petites, ajuden a sumar per estar millor.
Ens demanes sobre la psicologia? Doncs durant la carrera s'estudien moltes coses: el comportament humà, estadística, biologia vinculada a la psicologia, història, diagnòstic... i tot això per conèixer una mica més el comportament humà per a poder ajudar a les persones després. Per tant, a batxillerat hauries d'escollir una opció que tingués vàries d'aquestes coses (que combini una mica coses de ciències però també alguna cosa de lletres).
La psicopedagogia està més vinculada a dificultats en l'aprenentatge.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat